Sensdubbelmoral

Torsdag den 9 september

Sitter på jobbet, det är lunch nu, har ätit min lilla matlåda och druckit min halvliter vatten som ordinerat från herr P.T. Eftersom jag valde att äta lunchen uppe på kontoret (inge kul att äta ensam där nere när Benny och Pär inte är här) så sitter jag nu och kollar lite teknat ;) Mulan är det idag :D  Älskar Muchu xD He´s soo cute!!



Snart blir det dags för arbete igen, ska se om Socialdemokraterna kommer och spelar in radioreklam med mig idag eller ej.. :P
Efter arbetet ska jag ner till stan och lämna tillbaka lite böcker och glo runt lite.
Miicket skooj micket skoooj

Hoppas på att lite resplaner ska fungera nu till vintern :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0