Mittpåveckandagen

Onsdag den 1 september

Woho grattis det är september... och svinkallt!
Känns så otroligt nice att behöva ut och köra intervallträning efter jobbet. Det enda positiva är att det kanske blivit lite varmare då än vad det var när jag åkte till jobbet imorse.

http://www.polishogskolan.se/Vastmanland/Nyheter/Fortydligande-om-polisutbildningen-i-media/ 

Jag har hört en hel del prat om att polisen inte kommer att ta in ansökande m.m vilket känns jäkligt tråkigt. Hittade dock den här rättelsen på polishögskolans hemsida. Så enligt dom kommer de fortfarande att ta in folk, men inte lika många... Så man bör alltså göra sig ännu mer desirable. 

Och hur lätt är det på en skala?

Urk! Aja..

Igår köpte jag ny almenacka för att få plats med mitt hektiska liv..det roliga med den är att man får göra en framsida själv ;)
Köpte även en tröja att ha på mig på kusinbarnets dop på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0