Måndag

Måndag den 13 september

Hej och hå politik för hela slanten!
Japp nu är det snart vaaaal, och radion är på helspänn inför valet. Vi sänder valinfo, debatter, partiprogram och valmagasin..pust!
Måste säga att det är tröttsamt men nyttigt att höra om allt det här.

Just nu sitter jag på Maddes bärbara dator eftersom att Madde sitter på min dator och redigerar Centerpartiets sändningar som ska köras imorgonbitti.

Idag blir det till att träna med syster på friskis. Jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning. Det kommer att vara gryyyymt jobbigt har jag en känsla av..
Är jag död imorgon vet ni iaf vad som hänt, jag har dött på Ki Boxen

Annars händer det inte så mycket i mitt liv, helgen har gått och nu är det vardag igen. Precis som alltid.

Jag gillar inte helger längre...
Alla människor springer runt i affärerna och köper tacos, godis, glass eller bara vanlig helgmat såsom kött, kroketter och creme fraiche...Själv gick jag dit och köpte grönsaker, lammfärs och pasta..
Alla är på väg ut, jag stänger in mig i min lägenhet för att inte frestas av vad vanligt folk äter..
Alltid är det samma mat: ½dl pasta, 100g kött/fisk/fågel, grönsaker, vatten, mjölk...
om och om och om igen...
Skönt med vardag för då äter alla lite mer kontrollerat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0