Lägenheten faller samman!!

Fredag den 10 september

...Okej så illa är det inte riktigt :P Men det var känslan jag fick i morse när jag märkte att hall-lampan dött. Det tillsammans med att en annan lampa dött för ett tag sen + att tvättmaskinen har hoppat runt i badrummet så den är vinglig nu brings that feeling till mig :P
Fast jag ska nog klara av det ska ni se. Måste bara lista ut vilken slags lampa jag ska köpa :S Borde följa min kompis Jockes råd att skaffa en kom ihåglista. Då kan jag skriva upp saker och ting, så jag vet vad jag ska köpa.

Imorse var jag tvungen ännu en gång att städa upp ordentligt och flytta saker eftersom inte arbetsgubbarna hade kommit igår och fixat elementen. Det är ju nämligen så att alla element har vart avstängda sen i måndags för att de ska fixa och grejja, och igår/idag ska de gå runt i alla lägenheter och lufta elementen. Men som sagt hade de inte kommit igår. Hoppas de har vart där innan jag kommer hem idag så det blir klart någongång. Egentligen gillar jag inte att okända människor stampar in i min lägenhet och grejjar när jag inte är hemma, men vad ska man göra liksom? ;)

Men nu är jag på jobbet iaf, snart dags för lunch, ska bara se om grabbarna på tv sidan är intresserade av mat eller om de vill fortsätta jobba ;D
Jag har haft fullt upp hela morgonen med att fixa mixerbordets ljudinställningar, ringa runt, ta hand om två gamla politiker och en treårig unge vid namn Theodor :P Mycket söt liten sak som var jättesnäll och lekte med det lilla gosedjursfåret vi har i studion.

Sen efter lunch ska jag försöka jobba på så att allt är klart till 17.00. Sen blir det hem, springa, duscha, laga mat och träffa upp Erik innan det blir bio dags :D Going the distance har premiär idag så självklart ska jag kolla :D Justin Long spelar ju med i den ;) hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0