Helg - typ

Lördag den 18 september

Kulturnatt ikväll
Det betyder att jag måste jobba hela natten. Jag gillar det inte speciellt eftersom att jag inte har någon motivation till det plus att jag tycker att det förstör min dygnsrytm. Men men..
Idag har jag vart duktig. Igår gick jag och la mig halv tolv, vaknade halv tio idag. Skönt att sova :D
Efter "frukosten" så har jag städat lägenheten. Sjukt mycket kartong sopor här som måste ut, men eftersom att jag inte kan slänga dom i huset utan måste gå till ringvallen för att göra det så är det svårt att få med sig allt. Det är inte så ofta jag går dit liksom, och när jag väl gör det så är det direkt efter jobbet.
Det är i sånna här fall som man önskar sig ha 8 armar och en bil, då hade man kunnat bära ner allt till bilen i ett svep och sen åka till återbruket med allt.

Nu hade jag tänkt åka ner mot stan och lämna tillbaka lite böcker och kolla runt efter kläder :P sen tillbaka till lägenheten, hämta min matlåda jag måste ha med mig till ikväll (jobbet vill bjuda på mat, men måste ju tacka nej till det) sen till jobbet.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0