Stressigt värre

Tisdag 23 mars

Jisses, tre dagar kvar tills ja fyller Kärring. :O
Och just nu är det mycket som ska fixas. Jag måste verkligen tvätta lite kläder eftersom jag och Madde ska till the studio på torsdag, och man ska ta med sig tre egna outfits (och alla kläder ligger i tvättkorgen!!!)
I-landsproblem! :P

haha
Igår satt jag och Nina och började prata om att åka till Arosfortet igen :D Förra gången vi gjorde de var det hon och jag och johanna och lovisa :P och vi märkte att det var lite vääl jobbigt att vara två i varje lag. Så den här gången tänkte vi samla ihop lite fler folk och göra det :D Nina och Jag har redan vart så effektiva så vi har plockat ihop två lag redan ;) Vi får väl se, det kanske tillochmed bli ett lag till :o mycket kan hända.
Detta kommer då isåfall ske efter Lovisa känner att hon kan vara med efter förlossningen, ingen fest utan lovisa liksom...eller fest är de ju inte..men ni fattar nog ^^ :P

Ser fram emot det iaf, kommer bli kul att leka av sig lite bland alla barnen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0