Fredag igen

Fredag 5 mars

Grattis Malin Johansson som fyller 20 år idag!

Och Grattis till Kusinen min som nyligen fått sin bebis Lexie! :D

Det är soligt ute! :D Helt underbart skönt tycker jag!
Igår hade jag det ledigt från jobbet vilket även det var mycket skönt :D Vaknade åtta av egen maskin, men sov vidare till 9 då jag gick upp och åt frukost och sedan läste verksamhetsberättelsen för 2009 som Tommy skickat mig...
Efter de böt jag om till träningskläder, packade stora trunken och begav mig till fots till friskis & svettis på rocklunda :D Där väntade jag på Erik och sen gymmade vi i 2½ timme igen :D  mycket skönt att komma igång med träning, även fast jag hade smått ont i kroppen från förra träningspasset.

Efter träning och dusch och iordningfixande åkte vi ner på stan för att äta på Coffeehouse by George. Haha inget annat ställe passar om man ska äta sallad :P
Sen blev det film på kvällen :) Lyckad dag helt enkelt!

Idag är jag tillbaka på jobbet, sov inte så länge inatt så är lite trött, men är ändå på ett bra humör :) Solen skiner ju så fint :D
Längtar tills dagen är slut så man kan gå hemmåt igen. Får ont i ryggen av att sitta på den här dåliga kontorsstolen.
Sen ska jag hem och städa lite, och sen får vi se om lite kompisar kommer över ikväll för att kolla på film :) Skulle vara kul, har inte träffat Martin sen studenten :O

Fick ett sms av mamma imorse om att det är grillning ute vid båtskjulet med familjen imorgon :D de kommer bli kul :D

Måste ge er lite tips på bra musik man kan lyssna på en tidig mars dag som denna :P
Första är Mika - Blame it on the girls



Den andra är Erik Hassle - The thanks I get



Och mina favoriter i vått och torrt: Kurt Nilsen, Askil Holm, Espen Lind och Alejandro Fuentes!
Den här låten är en cover, with or without you, på U2s låt.



TREVLIG HELG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0