Fisk

Måndag 1 mars

Vilket jäkla väder de är ute eller hur? :O Huuja!! Jag höll på att blåsa bort på vägen till/från jobbet, och då tar de i med tanke på min vikt :O
idag har det vart en ganska hemsk dag om man tänker efter.. :( stora delar av dagen har jag försökt rädda livet på min lilla fisk, Labbe. :( Han mår inge bra...Vi har iaf kommit på vad han har för sjukdom (tack google!!) så nu har jag och Madde fixat lite...hoppas han mår bättre imorgon (hoppas han lever imorgon!!) annars vet ja inte vad ja ska göra .. :(

Så håll alla tummar på att lilla Labbe blir bra tills imorgon...Annars ska vi nog ha begravning imorgon..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh nej :(

2010-03-02 @ 20:02:21
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0