Film

Wihoo!!

När jag kom hem från jobbet hade jag fått filmer på posten :D



Fem filmer som jag hade införskaffat från discshop.se

Den Bästa Sommaren (nån som kommer ihåg den? bra film från 90 talet)
Gavin & Stacey sesong 1&2
Dumpa honom! (en av mina favoriter)
New Moon

Idag är det ju faktiskt dagen innan New Moon kommer ut :D Men så har man vart duktig att bokat den för jättelänge sen och så är de ju lördag imorgon ;) Så dåå säger det vips så ligger den lilla älsklingsfilmen i brevlådan :D

Jag gick ner till ICA också och införskaffade lite godis till filmkvällen. MEN ... den där oranga lilla chokladbiten Reese´s fick jag med i paketet från discshop :D Det är en amerikansk godis och jag har smakat lite på den nu, smakar typ som en sötare variant av snickers :) helt okej...



Nej nu blir det till att kolla på New Moon! :D Jag finns klistrad vid tvn resten av kvällen :D CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0