Jag vet inte...

Onsdag 13 januari

...jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag fick lust att skriva ändå.

Det var jobbigt att gå upp idag, och av någon anledning så öppnade jag balkongdörren, tände lyset och gick och la mig igen..Jag är inte klok helt enkelt.

Känner mig så elak mot lilla Månskatten som får sitta hemma och ha tråk medans jag är borta hela tiden. Igår kom jag inte hem förrens vid nio tiden och då är de ju snart dags att sova liksom. (snart och snart..men inte så lång tid iaf) Idag åker jag hem till pappa och ska sova där tills imorgon eftersom han opereras idag. Och då blir måns kvar hemma hos mig.

Ja tur att han är så liten för då känns ju lägenheten större iaf :)

Lust att gymma har jag idag med :) men jag gymmade igår så musklerna är lite möra än...men kanske ut och röra på kroppen ikväll ändå? Vi får se hur läget är sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0