TGIF

Fredag 26 februari

Nu är det bara en månad exakt tills jag fyller 21 :O Crazy!

Men idag är det TGIF Thank God It´s Friday!

Tjoho!! Ja kände hur jobbigt det var att gå upp i morse..nu ska det bli skönt med några dagars ledighet. :)
Min helg kommer bestå av krogbesök ikväll då vi ska se Björn Rosenström, Sen åker jag till Irsta :) Och är chaufför till mamma på lördag och sånt där :) Träffa Lillos och Kiara.

Igår var ja så duktig när jag kom hem från kursen vi hade på radion (kom hem närmare 20.00) för jag städade hela lägenheten, betalade räkningar och sorterade viktiga papper :D Tråkgöra men nu är det gjort och det känns jäkligt skönt ska ni veta :)

TGIF...Aa ni, det finns två saker ja tänker på när ja hör det, det ena är en pub i england (som jag inte gick in till, ja gick till den mittemot) och det andra är Seth Green! En av mina absoluta favoritskådisar, endast för att han är så sjukt...skoj :P haha Kolla in länken här då han visar upp sitt "crib" ;)

http://www.youtube.com/watch?v=WwOlSM_hkHk

Och anledningen till att jag tänker på honom när jag hör TGIF är för att han i "Without a paddle" kommer in på sitt jobb och försöker vara cool genom att säga till den snygga receptionisten "TGIF" och hon fattar inte vad han snackar om ;)haha
Hittade inte det klippet tyvärr, om det är nån som gör det så hör av er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0