Onsdag - Resumé från Trysil

Onsdag 10 februari

Hej hopp
Sitter på das Arbeit och kände för att uppdatera på bloggen en snabbis :) Har inte riktigt kommit igång med jobbet ännu. Madde och Jag drack just lite the ur plastmuggar, i brist på ork att rengöra våra riktiga :P haha slött värre I know men ja ork int.

Igår var jag ner på stan med Erik (och madde ett slag) och jag införskaffade mig lite nya accesoarer, bland annat armbanden ni ser på bilden och även några små örhängen :)

Men iaf.. Som rubriken lyder tänkte jag resumera trysil resan lite granna. Vi åkte som sagt dit efter Kommunfullmäktige i torsdags så jag tror vi lämnade Västerås runt 23 tiden. Kom fram till trysil, packade in allt i husvagnen, bortade tändera och gick och la oss. Då var klockan 04.07. Klockan 08.30 var det dags att gå upp igen. Ni kan nog tänka er hur möra vi var då haha.
Kom ut i backen och körde runt, mycket fina backar tycker jag :) Helt klart värt att åka dit igen nångång!

 

Dag 2 var det fint väder och då kunde vi komma upp på lite högre höjder! :D Passade på att ta lite kort efter vi bestigit en skitskum lift där man drogs rakt upp i luften. Och så har de skyltar med texten "Sitt inte i liften"...Hur i hela friden skulle man lyckas att inte sitta? :P haha liften drog ju upp en så man stog på tå i pjäxprna haha :P
Haha Dag 2 var det också RailJam som Madde och jag stannade och kollade på. Shit vad dom är duktiga:P



Jag och Madde åkte faktiskt på hoppen ni ser i bakgrunden på kvällsåket dag 1 haha :P Fast vi är inte lika coola som de andra eftersom vi bara ååkte över :P
Men jag satsade på att hoppa lite (min syster har gjort mig hoppgalen sen förra året) i det här hoppet! ... nej jag hoppade inte över kulan haha, jag hoppade bara på kanten, så det blev bara ett litet hopp (eller skutt kan man också kalla det)


Sista natten skulle vi vara uppe länge madde och jag, så vi gick ut på en promenix runt området.
Självklart ska Sandra envisas om att gå in i en blå tunnel och ta kort.

 

Sen mitt i natten åkte vi iväg med bilen och ställde oss i någon informationsficka :) Notera min bistra min över att bli väckt i min skönhetssömn haha



Så det var en kort resumé av vad som hände i Trysil :P Självklart har jag inte fått med allt, men sånt är livet. Vissa saker ska stanna i Trysil helt enkelt.

Nu är det dags att jobba på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0