ny vecka nya tag

Tisdag 9 februari

Ja nu sitter jag här på jobbet igen. ( satt här igår med men hann inte skriva något då ) Upptäckte just att min matlåda har läckt...Låg massa gegga i hela väskan :S Eeeew!! Så jag har suttit och torkat ur Biff Stroganoff ur väskan ett tag nu...Tror jag fick bort allt, dock är lukten kvar.
Har en massa att göra på jobbet just nu känner jag. Därför blir det bara ett kort inlägg här.
På onsdag blir det till att åka till pappa och tvätta kläder :) Mycket bra, det lär verkligen behövas nu när jag är nyhemkommen från resa och allt. Känns som att jag är i starkt behov av alla mina fina kläder :P

"Dans Dans Dans uppå borde, Lägg dig ner..."
Har en norsk After Ski låt på hjärnan, den är ju för bra :D Helt sjukt störd vilket göra den bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0