Hemkommen

Tisdag 16 februari

Fettisdagen

Urk, nej tack tror inte jag vill ha någon semla idag..

Hej alla, sitter på jobbet nu och borde jobba, men jag är så seeg! Är förskyld som sjutton, tror jag har feber och är allmänt "hata världen" aktig idag.
Kom hem från semestern igår natt (klockan 2 på morgonen mellan söndag och måndag) och jag hade fått känningar i halsen och kände mig lite vimmelkantig redan då. Tack och lov att de bröt ut efter semestern iaf kan jag lova :O Hade vart jobbigt annars
England var fint, vi hade +5 grader typ och lite blandat englandsväder, sol, regn, sol, regn, sol...
Tänkte dela med mig av lite bilder så ni kan få se vilka fina hus och områden det finns där :)









Så det fanns massor med fint där :) Helt klart något jag kan tänka mig att åka till en gång till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0