Hej

Hej alla

Tänkte uppdatera mig lite, vet att det var länge sen. Blogg-suget minskade rejält ett tag.
Har fortfarande knappt tid att skriva en rad till er, jobbet tar upp stor del av min tid. Anledningen till att jag kan skriva lite nu är för att jag väntar på att datorn ska spara om ett program osv...

Hänt? jaa ni en hel del... Mest har jag bara jobbat och jobbat...Jobbat så mycket så jag knappt hunnit tränat vilket är skit rent ut sagt.

Men snart är det jul :) Det betyder lite ledighet vilket inte sitter helt fel om man säger så.

Nåväl någe mer händer egentligen inte i mitt trista stillastående liv. Ganska så mörkt och segt...som tjära..
Geggigeggi..


Kommentarer
Postat av: Mormor o morfar

Vadå? Stillasittande? Är du pensionär? (vet inte hur man stavar till "pangchis") HA DÄ!

2010-12-02 @ 22:16:24
Postat av: Sandra

Nää inte är jag pensionär än, då skulle jag ha tid att göra roligare saker :)

2010-12-03 @ 11:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0