Träning och presenter

Torsdag den 19 augusti

Hej hopp!
Sitter på jobbet igen, har vått nagellack på ena handen och har självklart kladdat ut det på ena nageln :P haha i-landsproblem så in i tusan men jag vet att jag kommer att störa mig på det senare. Köpte ett nytt nagellack för några veckor sen. Ni som känner mig väl vet att jag aldrig har nagellack annars, men det här var så fint så jag var tvungen :P nu har jag inte vart utan det sen dess. Älskar det verkligen! Och till skillnad från många andra nagellack jag har testat så flagnar inte färgen av på en gång.

Nagellacket är från Sally Hansen och heter Diamond Strength nr 33 Champange Toast.
Fint och diskret :D

Idag blir det till att jobba på, sen efter jobbet kommer Erik och så vandrar vi till gymmet och bränner lite kalorier :D På vägen ska han få vad jag köpte åt honom på Eckerölinjen när jag var på Åland förra veckan :P
Han är en klurig man den där Erik, för jag skulle hitta något som skrek Erik eller Sjöjungfru :S liksom...huuur hittar man något sånt? :O Men jag tror jag har hittat något som kan klämma in hans önskemål :P Hope he likes it!
Jag kan visa er en bild på det senare om ni önskar.

Hoppas ni alla får en riktigt bra dag! :D

Kommentarer
Postat av: Denize och Lexie

Klart det kommer inbjudan :)

2010-08-19 @ 12:47:31
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0