Mixar ihop dagarna

Tisdag den 24 augusti

Idag har jag jobbat här på Radion i ett år :D Eller, ja....jag jobbade ju tre år innan det, men just idag för ett år sedan var det måndag och jag började min fasta anställning här  :D Shit tiden går fort!

Sitter på jobbet och lyssnar på Tommys program Valmagasinet som sänds nu, vill ni själva höra så gå in på www.fmiv.nu och klicka på Webbradion

Igår blev jag helt förvånad att det var måndag, idag känns det inte heller som tisdag :S blir sjukt förvirrad, tack och lov att jag har en kalender som visar vilken dag det är ;)

Dagen idag kommer att innehålla lite möten och sånt där trevligt, sen blir det till att redigera lite program och programmera. Faktiskt lite skönt att sändningarna börjar gå igång igen nu, för de vanliga programmeringssakerna känns skönt att alltid ha att göra :P

Även dags att göra ny musikslinga, någon som önskar någon speciell låt?

Dags att jobba vidare, So long folks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0