Lördagkväll

Lördag den 21 augusti

Sitter och kollar på Förhäxad hemma för mig själv :) Dricker te och har tända ljus på.. SUPERMYYS!!
Blev ingen kinamat med Erik igår, cyklade direkt hem till Irsta istället.

Idag har jag vart med Linda på tottohästtävling. Mycket kul, det är så kul att se min syster tävla hon är så duktig så :D Och världensbästatottohäst Ninio de lou med :D
Såå det var upp tidigt och till stallet, sen vidare till Stora Ekeby för tävlingarna. När väl lilli startade så skulle jag försöka knäppa kort med två kameror samtidigt vilket kanske inte var det lättaste eller smartaste men men .. :P Då fick jag tag på lite bilder med liksom ;)


(dagens outfit, regnjacka, mjukisar och pappas gamla tjocktröja som han gav lilli förr...)



Efter ridning och hela köret fick jag tillgång till mammas bil så jag kunde åka tillbaka till Irsta och byta om och tvätta av mig hästlukten, sedan åkte jag till stan för att träffa Johanna och Nina. Sen dess har dagen vart ännu knaasigare, men på ett bra sätt of course ;D

Lite bilder bjuder jag på



   

Ha en trevlig lördagkväll hörrni ;D Snart ska jag sova för JAG ska upp tidigt för att gå på Dop imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0