Inser allvaret...

Fick just ett samtal från en P.T som jag har kontaktat tidigare i veckan. Jag tänkte att jag behöver ha någon som kan inspirera mig frammåt i träningen. Så idag ringde han mig och pratade lite, och han ska skicka mig ett kostnadsförslag och upplägg på träning och så.
På något vis känns det här jätteläskigt :S Jag inser helt plötsligt hur fokuserad jag måste vara på min träning, hur långt jag har kvar och hur jobbig vägen till målet kommer att vara. Det gör mig rädd men samtidigt peppad. :S Konstiga känslor. Kort sagt kom han fram till att tiden är knapp...
Men..Jag tänker lägga 100% på det här! Jag ska klara det här!

Är inte säker än om jag tänker "anställa" honom än eller inte, men det ser så ut just nu.


Varför känns det här som jag just nu? ;D


Kommentarer
Postat av: Jocke

Kör så det ryker tjejen inget kan stoppa dig!! Jag tror 100% på dig!

2010-08-19 @ 23:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0