ZumbaSöndag

Söndag 18 april

Har vart på dansverkstan idag och kört ett pass Zumba :P Tänkte att jag skulle testa på hur det var, eftersom så många har pratat om det och man hör om det överallt :D så jag bokade in mig på lunchpasset idag. Och jisses säger jag bara! För er som inte vet vad Zumba är så hittade jag en film på youtube om det som ni kan kolla på. Basicly så dansar man och rör sig i en hel timme! Man får inte sluta någon gång!! :P Heelt sjukt jobbigt! Så gör man massa rörelser och danser och så.
När jag gick ut från salen dröp jag av svett. Hela jag var dyngsur och kläderna jag hade på mig är blöta än :P Tur att jag har tvättstugan idag kan jag säga :D
Hahah Nej Zumba ska jag testa på fler gånger :D Någon som vill hänga på? Kan också säga att både killar och tjejer kan göra det, vilka åldrar som helst :P Så de så!!  ;D




Nu ska jag tvätta vidare och städa min lägenhet..den ser hemsk ut!! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0