Lördag

Ja god lördag på er alla :)

Har vart en ganska jobbig natt inatt...har vaknat med jämna mellanrum av att måns sitter och spyr någonstans i lägenheten. Så jag har hoppat upp ur sängen och gått och torkat upp, gått och lagt mig igen bara för att vakna två timmar senare av att han hulkar igen.

Så jag gick upp sent för att vara mig..:P tror klockan var 11 eller något liknande. Sen vid tolv tiden satt ja på mig joggingskorna och gick ut och sprang en vända :P dock är ja inte så duktig men de blev lite grann iaf :D Nöjd med mig själv kunde jag ägna resterande dagen med att glo på greys anatomy avsnitt och äta pizza med erik (A) så det var väl tur att ja var ute och sprang på morgonen då så det gick +-0 ;)

Och nu när ja gått en nice promenad ute och kommit hem igen och kollar på djävulen bär prada :D

Hoppas ni har en bra lördag hörrni :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0