Upplärningen slut

Fredag 4 september

Ja nu är upplärningen på jobbet slut då..:/ :) Nu är jag fullfjädrad..hahah eller njaa..tyyp iaf..
Men nu har Ida slutat och lämnat mig ensam på kontoret på heltid..tur att Madde hälsar på ibland iaf och att Per är kvar. Men vi kommer alla sakna denna lilla roliga krabat :D



Igår var de ju Kommunfullmäktige. Hahah hela mötet där började med att en man ställde sig upp och klagade på att en punkt inte var längre upp på dagordningen.. :P haha jaaja..
klockan sex var de dags för "lunch" som de kallar de..Rostbiff och kall potatis och grön sås som jag inte riktigt kunde placera på smaklöken.



Så här ser de då ut i Halvtid där jag och Wärne sitter och grejjar under hela fullmäktige. Mycket apparater.. ( men min är bara den lilla silvriga i höger hörn :/ lite avis på att Wärne får alla stora coola saker )



Och här sitter Anders och Markus och latar sig (kameramän) ...Jag vet att markus hand blev en aning suddig men jag har en start misstanke att han just i samma stund beundrar hans Marianne som de var så mycket tal om.. "Delikatess..."


Hahah och btw: Har ni tänkt på alla böcker i bakgrunden på bilderna? Madde och jag tänkte att ett sånt här rum är ett typiskt lönndörrsrum :P Hahah undrar om de går att hitta nått mysko om man rör nån bok^^ hihi fortsättning följer helt enkelt.

Och en till sak! : Jag och Ida var på shoppingrunda idag på lunchen och jag inhandlade en klänning jag kollat på på Linda P. Och sen inhandlade jag lite accoserarer på Lindex senare på dagen. Det blev ett skärp och två armband.



Nu ska jag se om Mor och Syster tänker komma hem nångång :) De putsar på tottohästen, imorgon är det tävling för Linda på Rocklunda och jag tror det hela startar 8.00...betyder tidig morgon för mig för jag (familjens fabulöse medianörd) ska filma allt åt henne ;)

Ha De Gött People!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0