Run Biatch Run!!

Torsdag 10 september

Hej hopp detta blir ett kortisinlägg ideed.
Jag hade tänkt träna på friskis idag för första gången och tänkte testa de friskis på Rocklunda eftersom den är nyast och så..
Åkte dit men de hade inte tid med att intruera mig så jag bokade tid på torsdag (första de hade -suck- ) och åkte tillbaka hem. Så satte jag på mig skorna och gick ut i spåret och sprang istället..hatar ju att springa, de är nog det värsta som finns, men ändock måste det göras om man vill bli Polis om några år..så de är bara att springa Sandra Lilla..

Ne ni nu bjuder jag på en bild på systeryster och myself och så säger jag adjö till er för nu ska jag slänga mig själv i duschen så jag inte missar Idol :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0