Den tolfte september

Lördag 12 september

Idag är det Lördag och helg helg helg:D Fabulous isn´t it?:D

Sitter hemma helt ensam just nu och funderar på vad jag ska göra av dagen..hm..Någon som har något bra förslag? Kanske bara gå ut och gå en lång promenad i det fina vädret? :D

Idag skulle jag ha vart hos min kusin i Skövde men det blev inte av...Jag var där för ca. tre veckor sen men nu skulle mormor och morfar dit och hälsa på och gratta morfars bror Lennart :) gamle gubben har blitt äldre, ja det går ju inte att rå på :) Hahah
Men som sagt så sitter jag hemma istället. Anledningen är att jag ska till Stockholm på Söndag och vara publik på Singing Bee tillsammans med Madde :P Ska bli kul.

Igår var det jobb till fyra ungefär. Frånt tolv till två kanske hade jag och madde mediainriktningsbarnen tillsammans med tommy. Vi förberedde Kulturnatten nästa lördag :) Så jag tog en tredjedel av dom och förberedde dom för att göra intervjuer i förskott som vi kan sända under kvällen. Tror de kommer bli bra :) Sen fick de som inte var där förra veckan kolla in studion och så..:)
Efter de hade jag kvar att göra lite slinga (massa musik som går om dagarna) till nästa vecka så jag satt och gjorde det och Madde ville göra en partyslinga som skulle gå på fredagskvällen och de tyckte jag var skitbra:D så hon gjorde en och jag programmerade in den så den skulle gå, men det var lite invecklad programmering men lyssnade igår på vägen hem och var stolt att det faktiskt fungerade :P

När jag som sag slutade dagen kl 4 så gick jag runt lite på stan eftersom jag inte orkade åka hem riktigt :) Så gick och kollade på kläder, skor, böcker, smågrejjer...det mesta :P Visade sig att Erik befann sig på stan samtidigt så vi gick ihop där ett tag :) Sen gick vi till busstationen och åkte åt varsitt håll.

Märkte när jag hade betalt min bussbiljett (fick hjärnsläpp och betalade för mycket för den med..) att det var den 11 september igår. Hade helt glömt bort det, eller förträngt att det var något speciellt med den dagen.
Helt konstigt:S



När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, kollade på Idol haha och nästa vecka skulle det vara från Gävle :P Mycket nyfiken på att se de, man kanske ser någon man känner igen?:P Spänning!


 

Hahah och nu till något helt annat :D Något jag sysslar med just nu :P

Hahah jag kollar på spotify efter lite äldre låtar, låtar jag lyssnade på like crazy när jag var liten :P (Då menar jag 90 talet) Jag hade två skivor som jag tyckte jättemycket om ^^ The Moffatts och Hansons ^^ hahah

Hittade lite granna och just nu går jag ner memory lane:P hihi
 






Hahah och när man ser sånna här videos och så ser man verkligen teknikens under och framsteg genom åren..den här musiken kom ut..i slutet på 90 talet någon gång där och kolla på kvalitén på musikvideorna:P haha och tänk på hur dagens videor ser ut :P fantastiskt^^

http://www.youtube.com/watch?v=Nd3imPZNNOM 

Och så får man inte glömma den här gamla godingen ;) hahah fast det är dock en av de bästa musikvideorna jag har sett, på utformningen av den, på historien i filmen. Men kvalitén..ja den är ju gammal :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0