Urk

Tisdag 13 oktober

Hade det vart fredag idag hade jag verkligen kunnat snacka om otursdagen..men jag kanske är en sån där människa som inte har otur på fredag 13e utan någon helt annan dag..hm..tisdag den 13e är från och med nu en otursdag...

Hela radiosändningen ligger nere >.<
*morrrrr*
Ja, något knas är det med internetuppkopplingen på Darub och sånt där..massa invecklat, och inget jag kan göra åt det. Och det är ju de som är det mest irriterande, när man inte kan fixa ett problem.

Men njaa..vad ska man göra likssom..så nu kunde ja ha tid att skriva lite på bloggen. :) (Jag har en ny slogan: se något positivt i allt)

Så nu så sitter jag iaf på jobbet, Tommy och Madde sitter och pratar om hur man kan klippa i en omöjlig intervju.

Om ett tag så ska jag sluta jobbet, lämna tillbaka tre filmer jag lånade i söndags och sedan dra till dansen. Tjoho, ska bli kul att dansa iaf :) 

Kan berätta en rolig sak för er nu när jag ändå har tid :) Jag har märkt en låt som ligger i radioslingan som jag på något sätt kände igen :) Sugarhill gang - apache heter den och jag märkte att jag började dansa mycket löjligt när jag hörde den. Så jag tänkte så hela huvudet kokade och började få fram en liten bild i huvudet. Will Smith..hmm...Joo de kunde ha med will smith att göra :) Så jag googlade (thank good för google) på låtnamnet och will smith och hittade det :D Hahah helt galet gulligt ^^ Det här är en frekvens från Fresh Prince i Bel Air där Will och Carlton dansar ^^ 
Så kolla på den här videon och njut^^ helt underbart fult!

 
Will Smith Thinks He Can Dance - Click here for another funny movie.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, så fort jag hör Apache (har den på Spotify) så gör jag automatiskt dem där stegen :P

2009-10-13 @ 18:37:45
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0