unbelivable

Fredag 9 oktober

Igår varade inte kommunfullmäktige så länge som vi trodde! :O
Alla var helt inställda på "årets första 23 möte", alltså att mötet skulle hålla på ända till 23.00 på kvällen.
Sen klockan sex var det middag som vanligt i en halvtimme. Sen började mötet igen och höll på till sju :O Sen var det slut! Helt otroligt.
Jag vet inte vad man ska säga mer än att det är otroligt, helt ofattbart. Helt plötsligt slog ordförande med klubban och sa ses nästa gång.  Nej jag är fortfarande i chock av lycka ^^

Men för att lämna de ämnet så kan ja berätta att det är fredag :P Imorgon drar jag och Maddus till Stockholm för att gå på chokladfestival. Mumma! Ska bli mycket kul, måste bara komma ihåg att ta med en inspelningsapparat ;) skulle vara typiskt att glömma den

Nu efter jobbet blir det till att klippa sig :) Mycket skönt ska de bli :D tjoho
Hahah och om några timmar kommer jag få en prao elev hos mig, min syster. hehe ja har mutat henne att komma hit och fota i studion medans elever tränar och sänder och så. (Fått i uppgift att göra en "skylt" till Öppna Kanalen och en tavla till Pilen) så då får hon tjäna en liten slant med :)

Näe nu blir det mer workwork så man kan slutasluta i tid idag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har båda här hemma glömde att lämna dom igår efter bokcafét :P

2009-10-09 @ 14:45:24
Postat av: Anonym

Aa väldigt annorlunda iaf ;) Gillar namnet som fan

2009-10-09 @ 19:22:09
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0