Nu är det fixat!

Ja nu har jag köpt biljetter! Skulle gjort de igår men då var det fel på ticnet.se som inte ville låta mig logga in. Men idag funkade det! :D

Igår när ja satt på jobbet fick jag nämligen reda på att Bounce ska splittras!! Förstå min sorg! Sveriges bästa dansteam ska sluta. Jag, Madde och Linda var på Bounce tidigare i år och kollade på deras show Caution! den var enormt bra! Helt galet hur man kan göra så bra dansshower.

Och nu fick jag även reda på att de ska hålla en sista show "The last Bounce" i Stockholm 23-24 april nästa år. Och Hell Yeah att ja skulle ha biljetter dit! Så jag skickade ett sms till Linda och Madde med samma budskap i: "Bounce ska göra en sista show den 24 april vill du med?" Och jag fick två JAAA!! tillbaka.

Så nu är det fixat! Jag, Madde och Lilli ska till Globen den 24 April och se The Last Bounce! :D Vemodigt men jag är glad att jag kommer få se det i alla fall! Jag längtar redan dit!


Dansgruppen Bounce - Väggen de dansade på i Caution!




 


Kommentarer
Postat av: Nina

Älskar bounce :D har sett deras show ja mee

2009-10-27 @ 17:10:55
URL: http://snickarpartyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0