Dagen då Sandra mötte Jacob

Lördag 24 oktober

Mmm..en mycket bra rubrik tyckte jag^^ Jaa ni jag svävar fortfarande runt på små moln. Idag var jag och Linda och hennes kompis Gluten upp till Gävle för att kolla på Brynäs - Linköping :D Kom dit 15.01 och så spenderade vi lite tid i Shopen där jag shoppade en ny tjocktröja (asmysig!!) två muggar (ska Madde ha två på jobbet ska jag de med) och en pin som jag satte på min väska! :D
Sen var det upp på ståplats för att Hejja på vårt kära Brynäslag! :D 2-2 slutade matchen, så det var inge kul att vi inte vann^^ men hellre oavgjort än att förlora, right?;) Sen sa de i högtalarna att snart skulle Fan Corner öppna och att dagens spelare som skulle vara där var....Jacob Markström och Anton Rödin!!! :D Iih vi hoppade alla tre! Vi hade ingen aning att Jacob Markström skulle vara där! :P Positiv överaskning. Så när matchen vaar slut skyndade vi oss ut till Fan corner och stod typ längst fram med alla småungar hehe



Sen efter ganska lång väntan kom dom och så pratade dom lite om matchen och sånt där :)


Jacob Markström #25

När Markan börjat skriva autografer på vita små papper som alla barnen (och vuxna) fick om de ville så skrev han så pennan glödde. Sen så stack han fram en autograf till en liten kille och han skakade på huvudet, han ville inte ha någon..Sen försökte han få någon att vilja ha hans autograf men ingen unge tog den och man såg på honom att han blev lite paff.. haha så jag sträckte mig fram och snodde åt mig den^^ haha och då log han lite lättat. Sedan ville jag självklart ha en autograf på min brynäströja också :D


Anton Rödin #18

Efter Markan gick jag fram till Anton och ville ha en autograf på min tröja och han började skriva sin autograf på min högra axel. När han skulle skriva sitt nummer 18 hahaha så fastnade pennan i mitt Bh band ^^ snacka om att killen blev generad haha. Snabbt som sjutton skrev han klart autografen ;) hehe

Som sagt den här dagen blev mycket bra :D Nu sitter jag i soffan med min nya tröja på och har de gött^^



Är tvungen att ladda upp en bild på systra min som la sig ner på golvet i Läkerol Arena mitt bland allt folk bara för att vi skulle få med henne på kort med alla Brynäs killarna ;) haha för skön alltså



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0