Utsikt

Torsdag 19 november

Hellu, satt just och kollade ut genom fönstret på kontoret för att komma på en bra rubrik till detta inlägg, så de blev utsikt. Jag har en mycket tråkig utsikt från kontoret. Rakt ut över en kyrkogård och en väg.. Haha inte så muntert alla gånger :)

Sitter just nu och rippar in lite bluesmusik till musikarkivet, ska även beställa VLT till radion och bitcha med dom varför de har slutat skriva med vår tablå i tidningen, jag som sitter med så mycket jobb med den varje vecka. Otacksamt de är vad de är.

Ska snart åka iväg till sjukgymnasten också. Ännu en tid där för att se om min rygg blir bättre. Och de tycker jag på sätt och vis att den blir, men den hade kunnat bli ännu bättre om det var så att man inte hade världens rangligaste,hårdaste och mest ryggohälsosamma datorstol som man sitter på varje dag. Önskar mig en bra ryggvänlig kontorsstol i julklapp helt klart!!



Oh, nu fick jag i uppgift av Tom att kolla "den hemliga länken" till webbradion. :) Det är en ny bättre version av vår webbradio som inte är färdigtestad än och därför inte får delas ut till någon annan än oss.  Så ska fippla med de nu.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: denna bollen e så liten att det är mer av ett klot

jag vill fortf höra vad sjukgymnasten sa :O:P

2009-11-19 @ 15:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0