Uppdatering på arbetsplatsen

Måndag 9 november

(8)Woooohooooo The sex is on fire...(8)

Ja just nu sitter jag med hörlurar på och lyssnar på Kings of Leon! :P Mycket mycket mycket bra tycker jag.
I morse när madde kom till arbetet bar hon på två stora lådor och ja tänkte "huh? jaha vadan detta?..." Och det visade sig vara dataskärmar :D Hennes pappa hade hittat två sprillans nya 19" skärmar till oss! :D Tack så jättemycket Magnus! Väl behövligt tycker jag. Så vi satt och försökte få till de där skärmarna. Och tillslut funkade de :D Så vi bar bort våra stora tunga 90 tals skärmar och nu har känns allt så otroligt lyxigt :D Man ser varandra när man sitter vid datorn, får bättre plats på skrivbordet och sitter bra för ryggen :P Nästa projekt är att få nya datorer från jobbet så arbetet går snabbare och sedan att önska sig en datastol som är bra för ryggen i julklapp :P Sen kommer nog läget bli så mycket bättre på kontoret :P



I fredags fick jag insikt i min egen familj. Jag kom hem efter att ha vart på filmkväll hos Madde och ser hur dessa (+ännu fler) satt upphängda runt om i Lindas rum. Det var nämligen en kille som skulle sova över i fredags. Haha det är ju mycket kul faktiskt men jag känner själv att det var mycket tur att jag själv inte bodde i Irsta när jag var i den ålder som linda är i nu. Jisses.. haha som jag brukar säga: Bara vissa klarar av min familj..och dom brukar vara minst lika knasiga.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0