Skum natt

Tisdag 17 november

Usch inatt var det en sån där natt man inte blir klok på. Gick och la mig ganska tidigt, la ifrån mig boken kvart i tio tror jag..Var jättetrött så lika bra att sova tänkte jag. Somnade ganska snabbt och sen gick ju natten på..vaknade med ett ryck och kollade på klockan....tänkte lite (de går ganska sakta när man är nyvaken).....blev fundersam...vad var klockan egentligen???....Vaa??? 23.19?!?!?
Ja, jag hade vaknat halv tolv nästan..och var klarvaken. Hade då sovit 1½ timme ungefär. Gick upp och drack vatten och gick sedan tillbaka till sängen och somnade om.
När jag sedan vaknade av väckarklockan var jag pigg då med :P så det är ju positivt.
Men Skumt att vakna så pass kort tid efter man somnat tycker jag..

Well Well..

Idag har det vart dans också! Alltid så grymt kul!
Att dansa är livet :D Finns inget bättre! :D
Nu är det bara tre gånger kvar :S iik nervös!
Sen är det dansuppvisning den 13 december klockan 10.00. Biljetter finns att köpa på dansverkstan.
Vårt tema på dansen den här gången kommer vara James Bond ;) haha så de kan bli spännande hörrni! Så är ni intresserade så kom gärna och kolla.



Nu ska jag sova och hoppas på en bättre natt inatt ;)

Kommentarer
Postat av: liten boll

ja hatar åxå sånna nätter där man går å lägger sig somnar sen vaknar man å tänker suck tid att gå upp blir pigg sen...jaha man har sovit 1 timme, jah har faktiskt börjat åka till skolan så en gång mitt i vintern :P vakna å sprang för ja trodde jag var sen ställde mig vid bussen, sen kolla ja klockan då var hon 3 på morgonen...underbart! ^^

Hur många danser var det?

2009-11-17 @ 22:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0