Fredag - New Moon Premiär!

Fredag 20 november

Tjoho Äntligen är denna dag här :D Som jag har längtat..haha men tyvärr fick jag inte tag på några biljetter till premiären men jag ska se New Moon  på söndag istället :P Så alla ni som sett den, ni måste hålla snattran om den tills på måndag :P



Nu börjar det snart bli ljust ute..men ett tag kvar. Sjukt eftersom att klockan är 10. När jag åkte till jobbet i morse var det mörkt. Inte konstigt att man är astrött.

Sitter just nu och ska lägga låtlista i väntan på att P4 reportaget ska bli klart där nere i studion så jag kan skicka iväg det. Är alltid lika nervös när jag ska skicka iväg dom, ber till gudarna att folk har gjort sitt jobb bra så att P4 blir nöjda med vårt arbete.




Åh, sitter och lyssnar på massa bra musik som gör mig glad! :D Dansmusik! <3 Theme från James Bond + What a man to do - Usher kommer vara de vi dansar till på dansuppvisningen den 13 december kl 10.00
Längtar:D
Lyssnar även på en jättebra låt Nina tipsade om igår, Whatcha Say av Jason Derulo. Den låten han gjort om är en av de låtarna jag älskade i programet SYTYCD för några sesonger sen. :D Så den här är en slagen favorit!


Kommentarer
Postat av: :O

Nästa film borde du nästan åka å se där den har världs premiär först :D:P

2009-11-20 @ 16:42:20
Postat av: Nina

Muahaha jag ska skvallra imorgon ;) :D

2009-11-20 @ 19:57:53
URL: http://snickarpartyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0