Envisa vänner

Onsdag 18 november

Jag har mycket envisa vänner. Eller just nu är det en som jag framförallt snackar om.
Ninos bandidos, jag säger som såhär: Får vi inte hjälpa till på någe sätt så tar jag bilen på fredag och kör äända upp till Borlänge och hämtar hem dig! :P Punkt slut! Finns inget mer att diskutera i den saken, finito, nada!
I helgen kommer vi träffas alla fyra tjejjor vare sig du vill eller inte haha :P
Förr eller senare kommer den dagen då jag är i knipa och måste ha hjälp och då vet jag att du kommer hjälpa mig! Så därför ska du låta oss hjälpa till nu!



:D

Så för er andra så sitter jag på jobbet just nu, smsar med Erik och Johanna, jobbar och sparar program, skriver ett brev på engelska till Stephanie m.m.
Fick en jättefin papperssvala från Stephanie som hon hade gjort själv, så nu står den på kontoret och pryder radion. :D




Kommentarer
Postat av: en lite mindre boll

det ääär braa att vara med vänner ju, så tycker du ska hota mera :P det är jobbigt att vara ensam efter :(

2009-11-18 @ 17:08:57
Postat av: Johanna

Sicken söt bild på oss tre ;)

2009-11-18 @ 18:03:55
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Nina

Sazzo! Eller ja, egentligen alla mina vänner.. ni är bara för underbara! :) <3 klart att jag ställer upp om du behöver hjälp, utan tvekan! men jag vill inte ta emot pengar lr låta dig behöva åka upp ända hit bara för att hämta lilla mig =/ Jag ska fixa de :) längtar efter er! <3

2009-11-18 @ 19:35:14
URL: http://snickarpartyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0