1:a Advent 2009

Söndag  29 november


Ujj ujj, 1:a Advent i november, de ni!
Har inte gjort så mycket den här helgen, tycker den har flugit fram som sjutton. I går jobbade jag på öppet hus från halv två till halv 5 och sen satt jag och kollade på tv resten av dagen ^^ nice!
Sen idag har jag och mor min städat och donat i lägenheten och satt upp lite adventsstakar och finfint :P Så nu är det ganska mysigt här hemma. Och så har jag betalat mina räkningar nyss med..lite jobbigt att de kostar 155kr/år för att kunna få betala sina räkningar! :S Fan allt kostar, helt sjukt.

Imorgon är det ny vecka igen, helgerna går på tok för snabbt de är inge kul att komma på att de är en hel vecka kvar till nästa helg.

Har märkt extra mycket denna helg att mitt knä gör ont. :( Jag knäckte till det på något sätt på dansen i tisdags och nu kan jag inte lyfta på benet speciellt högt. Skulle ju vara mycket irriterande att inte kunna vara med på dansuppvisningen bara för ett satans knä likssom. Men förhoppningsvis är de bra till nästa tisdag så ja får dansa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0