Torsdag - "ledig"

Torsdag 21 maj

Hej hopp alla!!

Idag är det torsdag och ledigt från skolan. Superskönt verkligen :D Meen så mycket vila blir det ju inte..Har suttit hela dagen och skrivit klart idrottsfrågorna. Nu är dom klara och inlämnade! Yes ser snart slutet i tunneln. Jag har även fixat ihop en låtlista till radioprogrammet imorgon, nu är det bara manus och lita fakta som saknas :D

Känner ni för det kan ni ju lyssna imorgon bitti kl 9.00 på Vår radio 93,7
Mitt program kommer handla om Sommarplågor ;) haha

Sen har jag vart på affären och handlat massa mat, kommit hem och lagat den maten lagom tills mamma kom hem. Mycket gott faktiskt om jag får säga det själv ;) Tonfisk och bön wrap med avokado och grönsaker.

Ska iväg ut och vandra lite om ett tag. Skulle egentligen simma men smart som jag är fattar jag ju inte att saker har stängt idag för att det är röd dag..:S aja..ibland är jag inte så smart ;) haha

I tisdags var det som sagt Vårruset och det gick jättebra :D Sprang hela vägen nästan ...:) stannade i en uppförsbacke i slutet för att det var smockat med folk. Wohoo! Det är verkligen en kick de där;) haha Någon som vill bilda lag med mig och springa 5km i blodomloppet i slutet av augusti? :D

   
   


Så här fick ni lite bilder från vårruset :D Som ni kanske märkte hade jag skumma saker i håret men de är skosnören från BRIS som man självklart köper ;) allt för barnen eller hur?:D

Hahah ska också bjuda på en söt men suddig bild från idag. Det är kissen Kiara som somnade i soffan medans ja gjorde läxorna idag. hahah hon har somnat med nosen i springan mellan kuddarna i soffan :D



Haha gullunge <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0