Sista dagen innan skolan börjar igen

Söndag 24 maj

Jaa de är söndag..imorgon är det måndag och skolan börjar igen. Det känns ganska bra att snart ha allt under kontroll i skolan och snart kan man njuta av de få dagar man har kvar :D Skönt.

Idag började dagen av att Måns (min äldsta kisse) hoppade upp i sängen, råglodde på mig så jag skulle lägga mig på rygg, sen la han sig på mitt bröst och lutade kinden mot min kind och kurrade.. haha rågosigt^^

Sen blev det frukost och film med mamma och linda. Satt och kollade på Harry Potter och fenixorden, mycket skönt att börja dagen så.

Efter det åkte linda till stallet och jag och mamma gick ut och sprang. Den här gången blev det en sträcka på ca 4 km. Inte för att det gick superbra men när jag kutade lite då och då kom jag massa jättelångt före mamma haha och nångång måste jag väl få komma före henne ;) haha Sen tog vi bilen och mätte ut en sträcka på exakt 2km så jag kan ta tid ordentligt och springa där det inte är som att springa i en bergochdalbana.

Hem och duscha sen laga mat. Mums!! Idag åt vi jättegott. Lindas och Mitt favoritrecept ur lindas kokbok hon fick av farmor i födelsedagspresent gjordes. Och mycket lyckat idag igen fast vi knappast höll oss till receptet.

Såå nu ska jag sätta mig och göra lite läxor innan massa bra program börjar ;) haha ha de så bra hörrni!! :D

Kommentarer
Postat av: Marina A

Lägg ut receptet och en bild ;D

2009-06-10 @ 16:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0