Onsdag

jaa...onsdag 6 maj

Grattis kusin Jesper som fyller 22 idag :D

Usch idag har det varit en väldigt seg dag..eller jag har vart en väldans massa trött. Hade matteprov på förmiddagen och projektarbete på eftermiddagen..madde och jag var ute på stan ett tag och knäppte kort till filmen sen "råkade" vi shoppa och så med(A) iiinte meningen.
Hahah just ja :O:D Måste berätta för er att Chantal´s har satt upp sitt stånd inne i punkt nu med glass :D haha JIPPIE!
Nu är det sommar!! När Chantal´s glass är på plats hihi


Madde och Jag var tvunga att fotografera underverket :D Tyvärr var inte vädret det bästa meeen men:P

När vi kommmit tillbaka till skolan satt vi i halvan och redigerade..vi hade också grabbarna som redigerade bredvid oss vilket betyder total kaos. Jösses...Fem killar pratar i munnen på varandra, Fem som höjer rösterna för att höras. Mitt huvud höll på att sprängas. Erik vägra jobba, johannes drog och slet i honom, de ramlade och tar tag i min stol...Sen låssas johannes slänga bort eriks sko och erik tar johannes dator och håller över skolan..alltså kanten ut med 10 m fall ner..

Tillslut gav jag upp och drog till jobbet..Satt och brände referensen och där var det lugnt och skönt. Ida hade slutat för dagen...Tog kanske 40 min sen var jag klar och jag och erik samgick till bussarna och sen åkte jag hem...Somnade nåra hundra meter från stationen...somnade ca. 5 gånger innan vi kommit halvvägs..:S tillslut klarade jag av att hålla mig vaken tills vi kom hem...:P jösses.. haha sen var det att gå från bussen till hemmet och försöka hitta på något att äta.

Imorgon är det till skolan tidigt och sent efter...näär tar de slut?? Myy god..

Men 1 månad och 6 dagar kvar


Svartån genom Västerås idag..

Bjuder på den innan jag säger hejdå ;)

Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0