Maj

Lördag 2 maj

Heej:P Nu har det blivit maj månad och bara 1 månad och 10 dagar kvar till studenten. :D tjoho!

Och nyligen var det valborgsmässoafton, eller valborg som man brukar kalla de...:) Och för min del var den kvällen mycket skoj i år^^ Först skola med typ 60%frånvaro i klassen..de flesta hade dragit till Uppsala under dagen. Och jag märkte att många hade samma idé som dom. Hela sala station var full med fulla tonåringar som trängdes in i uppsala tåget haha ^^ blev så trångt att de inte kunde stänga en dörr.. Just då tänkte jag bara ppå vilken tur jag hade som inte skulle till Uppsala just den dagen.



Skoldagen bestog av projektarbete och jag och madde gjorde power point presentationen..hon layouten. jag texten. Vi skulle först göra filmen men pilen var ledig så blev inget av det...

Sen på med väskorna på axeln (tungt som faen), till stan, madde köpte smink och leggins, gick till systemet sen åkte till Bjurhovda för att kolla ishockey och duscha och fixa iordning sig innan de bar av till chrille. Jag och Erik köpte pizza på onlinepizza för vi var så jäkla hungriga haha fick vänta hur länge som helst på den iaf och såg när sverige förlorade mot ryssland...:( damn it! Ska inte använda mig av svordomar för de är ganska lätt gjort när jag kollar hockey.:P

Väl hemma hos chrille kollade vi på Vh1 och spelade guitar hero..mycket skoj.





Jusstja, de som var där var Madde, Chrille, Johannes, Erik och Jag... :) Och när klockan började närma sig ett kollade jag på busstiderna igen^^ och sjäälvklart hade jag trott att det var fredag fast de var torsdag så de gick inga bussar...så de blev bara till att gå..jag och Erik gick därifrån runt två och kom till bjurhovda tre..:P kul att ha sällskap iaf...ibland är de bra att kompisar bor ute i skogen och inte kan komma hem :) haha
En kille vi träffade på vägen hem sa "tjeena bruden...eller brudarnaaa" haha vilket roade mig en hel del eftersom att erik är kille ;) haha
Som sagt..hemma 3...sen kollade på italian job och somnade nån gång i mitten på den filmen..
Vaknade 7, gick och la mig i sängen, vaknade igen 9...och sen gick de itne att sova längre..Så det blev en händelselös förmiddag..vid halv fyra kom vi ner på stan och åt mcdonalds..sen åkte jag hem och blev retad av min mor resterande av dagen. "Du är baaakiiiiiis" satt hon och sjöng för mig fast jag inte kände mig speciellt bakis..:P haha men men..^^ värre blir det efter studenten då kommer hon hoppa i min säng och sjunga "duu är baaakiiss och arbeetslööööööööösss"
jisses...


Hade världens mysigaste filt att ligga under hos pappa..:) men den luddade av sig en del..

Sååå nu är ni uppdaterade ;) haha
Just nu sitter jag med ena benet ute i solen och resten av kroppen i skuggan för att datasladden inte räcker ut;) damn it haha :) Ska snarast gå och flytta ut mig så jag kan sola hela kroppen ;) här ska de bli brunbrända ben ;) inom kort..


Min nya look ;) Har just köpt skinnjacka eftersom jag ville ha en och en behövs till dansuppvisningen i helgen..:D

Ha de bra där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0