Idrott,Sallad och P-lugg

Tisdag 26 maj

Idag började dagen bra. Vaknade några minuter innan klockan ringde. Av vad?? Aaaav en kisse :O Vilken kisse? Jo samma plåga som ni såg vara så söt på mitt förra inlägg..:) haha han har en tendens att jama mig vaken på morgonen för att han vill ha uppmärksamhet.
Iaf..fick dricka juice till frukost ^^ mums! Sen blev det bussåkande till skolan och engelska på första lektionen. Vi var effektiva och gjorde klart ett manus till teatern vi ska ha på engelska imorgon. Jag ska vara mor till Larry ( martin), gift med Mick ( johannes) och se de både bråka om min uppmärksamhet. Hahaha jooodu...det här kan bli intressant.
Jusstja..klarkner ska vara berättarröst.

Sen var det idrott på ringvallen med gräsinnebandy..jobbigt men skoj. bollen ville inte följa med.
Sen hem till Madde och duscha och sen till Maxi för att köpa vår speciella sallad (kalkonsallad från quitchy - iaf för mig)
Och tillbaka till skolan för att ha Matte. Det  var en massa omprov och sånt så jag madde och erik satte oss i Hissen som den heter - det är ingen hiss utan ett klassrum - och gjorde matte. Det var faktiskt mycket skoj.

efter skolan drog jag till sala för att beska läkaren..eller läkarinnan?? Och sen vandrade jag runt på stan lite i brist på ork att gå hela vägen hem...hittade ett par skor  som jag köpte mig :D så nu har jag ett par gladiatorskor som jag kan ha på elba på fredag :D och kanske imorgon med på klassfesten?:D tjohoo!!

Men sen var det långa tråkvägen hem och sen äta och nu så sitter jag här vid datorn och glor ut. Det regnar..:( Helt supertråkigt...jag som ska ut och springa mina 2 km..känns inte bra eftersom jag gör allt för att undvika att bli förskyld till den stoora dagen med stooora D. 8 juni!! hahah sjukt att den känns nästan större än studenten. Självklart är studenten biggaste dagen ever i historien men just nu är jag satans nervös över den åttonde.

Tänkte bara helt enkelt bjuda på lite bilder från de dagar som gått. Här gör Madde en inbakad fläta på mig igår.



Det här är..ja..himmel och träd från imorse. Fint väder! :D


Och sist: Syrenerna...de fina syrenerna. Även den här från idag..när jag pinade mig hem den långa vägen från Sala centrum till sala utkant.



Ha de bra alla sötnosar som läser min blogg ;D
Och föresten...de som inte är vana med smileysar, jag kan tipsa er om att luta huvudet smått till vänster när ni kollar på "de underligga sakerna den där människan skriver efter praktiskt taget varje mening" så syns de lite bättre att det är en gubbes ögon och en mun till.

Och föresten hörrni, jag vet att många vet hur man gör men om man vill skriva något till mig så tryck på den lilla texten under det här inlägget som det står "kommentarer" på.
Good luck! :D

Kommentarer
Postat av: Mhm visst bella alla "älskar dig"

ja tryckte på kommentera men jag vet inte hur ja gör nu :(... p.s de var inte jag som skrev det här...:O

2009-05-26 @ 18:00:12
Postat av: Shoeless...

får man inte se några bilder på dina nya skor va! va va va va va va!? :O

2009-05-26 @ 18:05:04
Postat av: KUL!

Om ni var Clueless på Shoeless så var det ju för att det var en liten parodi på Clueless...hahahah faaan va roligt....nehe? nej...KOM PÅ NGT BÄTTRE SJ DÅ! :'(

2009-05-26 @ 18:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0