helgens aktiviteter

söndag 17 maj

Suttonde Maaaj!!!!! GRATTIS NORGE PÅ NATIONALDAGEN OCH GRATTIS TILL SEGERN I EUROVISION!!

Jaa äntligen vann rätt låt på melodifestivalen!! :D 3 ggr har det hänt i mitt liv, charlotte perelli 1999, Lordi 2006 och nu Alexander Rybak 2009 :D
Sköönt nu ska jag till Norge nästa år!! :D

I går sände jag radio igen. Det var Barnfestival och jag,madde och erik sände live därifrån. Kul var det, jag intervjuade en kackerlacka! :D haha ja ni såg rätt, en kackerlacka!



   
  

Neej nu har ja inte tid att skriva mer. Måste göra idh frågorna.

Kommentarer
Postat av: :O

I feel pretty ooooh so pretty (8)

2009-05-18 @ 23:30:46
Postat av: Jennie

HAHHAAHAA Kackerlackan är min kompis Jossan! HHAHAHHA

2009-05-19 @ 19:38:46
Postat av: Sandra

Jennie: Hahaha okej va kul^^ hon såg verkligen rolig ut i sin dräkt..:D

2009-05-20 @ 22:36:18
URL: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0