Helg

Fredag 8 maj

Yees nu är de helg!!! Fååååår man en skön slapphelg?  Nääääee! :O
Först ska man rååglo hockey om ett tag och jag kommer inte våga andas förrens matchen är slut.

Sen blir det plugg plugg...imorgon som sagt UF Årsredovisning med Madde hela dagen.

Fullt upp:P

Sitter hemma hos pappa ensam just nu.. :P haha äter på min lilla paj och dricker hemskt nog red bull till...haha jag antar att jag kommer bli såå knäpp ikväll att jag antingen ligger och kvider av skratt på golvet eller dampar loss på tvn :O Beror på om Kanada är sviin idag igen.
Lite smått tråkigt att sitta själv, men skönt ändå..:P haha har tänt ljus och allt, sitter och lyssnar på massa musik jag fått av en person som kollar på min blogg utan att komentera..:O sånt gillar vi inte! :O ;)

My my....nuu får de va nog med text..:P har suttit med en satans hemsida hela dagen idag börjar bli trött på att se på html och sånt..:P

Meeeeeen .... som oftast ska jag gräva upp en bild att lägga upp;)

.......Oh jag hittade :D va glad jag blev:D


Det här är jag i Spanien förra sommaren! :D:D Ååh jag vill åka utomlands i år igen men tyvärr blir det nog bara sverige..


Hemsida


Och mitt kära mixerbord som jag skulle styra med näsan eftersom jag höll tummarna för sverige i VM ;)

Hoppas ni därhemma sitter och kollar på Hockeyn snart...De är en skyldighet:O :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0