Bilder från 25 maj

måndag 25 maj

Hej hej.

Idag har det vart smått slö dag i skolan vi fick fika i skolan på rörlig bild lektionen och självklart kommer sentimentala sandra fram och tycker det är mycket sorgsamt att det är sista lektionen med film. Det som har vart så kul likssom...men jobbigt som fan under vissa perioder..

Sen efter skolan bar de av att hämta mamma på jobbet och hem till mormor och morfar för de ville ge mamma födelsedagspresent. Hon fyller nämligen år idag.
Sen handlade vi och åkte hem och åt och förberedde innan grannarna skulle komma och firas.

Sååå jag råkade powernappa på mammas säng i 5 min och sen la jag mig på gräset utanför och knäppte kort..fick några bra men tänkte visa er två stycken. En på blommor och en på min kissemiss Måns.





Uch jag är fruktansvärt trött just nu så jag orkar inte skriva så mycket mer ^^
Imorgon är det engelska, idrott och sen matte..tjoho....

Yeye...Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Finfint vettu! Gillar blombilden :)

2009-05-26 @ 11:17:14
URL: http://melinsvardag.blogg.se/
Postat av: Heartcore

Vilken söt min katten gör! :)

2009-05-26 @ 13:34:04
URL: http://www.heartcore.se
Postat av: Anonym

Väldans bra bilder hörrudu... Puss:O)

2009-05-26 @ 15:35:02
Postat av: Monster Anna

väldans fina bilder min sköna.... Puss :O)

2009-05-26 @ 15:36:31
Postat av: Anonym

Ahhhhhhhhhhhh!! vilken j-la svår kommentars grunka du har...../monstret

2009-05-26 @ 15:39:23
URL: http://pellethehest.blogspot.com/
Postat av: Marina A

Du får väl Gratulera mamma från mig då!

KRAM

2009-06-10 @ 16:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0