Torsdag

Torsdag 19 mars

Yes snart är det helg!!

Seg dag idag för jag och madde  orkade inte göra så mycket idag eftersom martin inte var klar med våra gubbar.

Så vi satt typ och pratade i korridoren med Erik, johannes, ted och massa till och var i vägen för alla ettor och tvåor.
Mycket trevligt..:P Och tänkte bara passa på att säga tack till min kompis Erik med stor bokstav (som antagligen inte kommer läsa det här ändå) för att han hjälpte till att översätta en maträtt åt mig till spanska ;) hahah massa andra saker skulle jag kunna tacka för också men jag skulle få skrivkramp.

Jag kan ju också berätta att jag faktiskt inte gillar barnmorskor. De är irriterande, elaka och har ingen som helst sympati för andra. Men tack ändå sötnosar för ni orkade klämma in mig i erat hårda schema. tack...

Nu måste jag göra lite läxor.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0