Mitt-i-veckan-dan.

Onsdag 18 mars

Idag fick jag en tidig födelsedagspresent av pappa :) egentligen är det jag och pappa som delar på den. Det är ett paket med Ps2, GH aerosmith och 3 rock ledgends, singstar rocks m. microfoner och Buzz music m. buzzers. hihi så nu har jag satt igång och testat..:) Skoj men har inget minneskort så inget sparas..:(

Tack pappa! :)

Känns skumt att jag fyller år nästa vecka...vart har tiden tagit vägen?:P

Vad har jag gjort mer idag då? Jo...bara vart i skolan typ. har vart en skön dag. Hade textkommunikation på morgonen men Daniel kom aldrig. istället kom rektorn inspringandes och sa att han skulle ta över lektionen för Daniel och hans fru har åkt in till BB och ska snart få en bebis till :D Jippie gud va gulligt. Så Jessica som är vår ordinarie lärare men som är mamma ledig fick komma in och vikariera för hennes vikarie..:P hahah

Sen var det tacos till lunch och alla köade en halvtimme innan det var lunch för att få mat. :) haha jobbigt värre att trängas men vi var typ först ;)

Sen var det radioinriktning och jag hade inget att göra eftersom jag redan gjort allt ^^ haha lyyx att vara försmart...den tide kommer ändå gå åt till filminspelning sen och så..

Nej nu måste jag ta tag i mina läxor..

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0