Måndag och skola igen

Måndag 9 mars

Ja idag är det full fart i skolan igen. Jag har ju såklart gått och blivit sjuk under helgen. Damn it!!
Så nu sitter jag praktiskt taget ensam i halvan i skolan och försöker få lite gjort. Hela dagen kommer bli kaos på grund av alla förberedelser inför UF mässan imorgon. Det kommer bli Catfight om borden och alla saker som ska med men jag har kollat att våran lapp sitter kvar och det gör den. Tar nån vårt bord blir jag hulken.
Och matteprovet som skulle vara idag måste nog byta dag tror jag. Såg att den krockar exakt med mässgrejjerna och så så nu håller det på att ändras.

Men nu har jag iaf mejlat runt, gjort namnskyltar till imorgon och fixat. Ska snart ner och äta.

Såg idag att vimmelbilderna har kommit upp på Plutos hemsida och jag och Madde står som startbild typ..:P synd att bilden blev så satans ful bara.



Men den här blev lite bättre iaf..

Nepp nu har jag inte tid att sitta här nå mer håller tummarna att jag kan komma in och blogga lite senare.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0