Jag lever..

Måndag 2 mars

Grattis Ted!!

Idag var det första dagen i skolan efter lovet..usch vad trött man kan vara på morgonen. Fick iaf använda bilen idag så det är bra. Första lektionen hade våra lärare en överaskning åt oss. Vi blev delade i fem grupper 1-5 och 1 var de rikaste folket i världen medans 5 var de fattigaste. Jag var i 1 och vi fick 827 kr att "shoppa" för i lärarnas påhittade kiosk.. ;) hahah vi fick ALLT som blev över då alla andra grupper fått välja sina saker för 14kr ^^ haha
Vi fick ca 24 drickor, sexpack red bull, choklad, tuggummi, trisslotter, godis, Chips, Pringles, Salta pinnar, CD skivor, Pennor och mycket mer ;) haha självklart delade vi med oss till de andra ;) haha

Madde och jag gjorde klart filmmanuset idag också och lämnade in det. Hoppas på bra kritik. Sen skulle pilen exportera Freddy M åt mig och frida också så det är klart med.

Sen har jag ju dansat idag med ;) Skönt:P blir bättre och bättre. Idag berättade min lärare att hon inte ska ha oss längre för hon har fått ett jobb på ett kryssningsfartyg i karribien ;) haha härligt för henne. vi får en ny lärare nästa vecka.

Nu ska jag duscha och sova. Buss imorgon :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0