Helg

Lördag 7 mars

Jag sitter just nu och kollar på Hockey på tv. Inte det laget jag vill se men de duger ändå.
Har även suttit och kollat efter vimmelbilder från 100 dagars festen men utan resultat. Undrar om eller vart alla bilder som togs inne kommer komma upp.
Jag tänkte iaf lägga upp lite bilder som jag tog, dock är de suddiga och bara från Kön utanför. Men så får de vara.

    



 

Mycket folk var det och det tog oss ca. 50 min att komma in. det suger.. och inne var det trångt som satan eftersom dumma äckliga tvåor köper upp treornas biljetter så det hade sålts ungefär 150 biljetter för mycket. Därav saknaden av plats. När studentsången sjöngs höll man ideligen på att bli nertrampad och det höll i sig till efter halv 1 ungefär, när många hade gett upp. Då blev det roligare för man kunde få plats ute på dansgolvet. Vi ett gäng Kg are stog och hoppade och dansade ända till två då de stängde. Sen åkte vi till viksäng och lämnade Johannes och åkte till skogen för att lämna erik.

Fredagen var väldigt seg. Alla i klassen gick runt i mjukisar typ och Martina somnade nästan på golvet under uppropet. Hahah Men ändå var många kvar till fyra.



Jag har fått ont i halsen :( Det är otroligt jobbigt och jag känner att det mesta är jobbigt just idag. Jag undrar om johannes tänker kontakta mig över huvud taget idag eller inte. ev. skulle vi åka hem till pappa eftersom han inte är hemma och sitta och prata för vi gör aldrig det längre, men det verkar inte bli så.

Jag blir galen...


Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hålla (hola)! Ville bara tala om att jag tagit ny fart med min vardagsblogg nu :)



http://melinsvardag.blogg.se

2009-03-09 @ 00:35:22
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0