Födelsedagen

Fredag 27 mars

Ja igår fyllde jag ju år :) Först sov jag jättedåligt under natten, det var för varmt och för kallt om vartannat..Men tillslut blev det morgon och mamma,linda och johannes kom in och grattade mig. Jag fick smörgåstårta på sängen och lite presenter..Jag fick ett piercingsmycke av linda, biljetter till caution av johannes och ett 10 kort på simhallen av mamma. Tack så mycket! :)
Sen gick jag och duschade och han knappt fixa mig iordning innan vi skulle sätta oss i bilen och åka till Irsta. Där kollade vi på en lägenhet som vi ska flytta till. Den var faktiskt överaskande fin innuti men läget och utsikten var ju inte den finaste men de duger antar jag...kommer bo granne med massa pensionärer och hallen luktar gamla människor...blä. typ avdelningarna på centrallassarettet fast en aning mildare. Men jag har iaf ett rullstolsförråd så lycklig är jag...
Men iaf..Sen åkte vi till Ransta och lämnade av Linda i stallet och åkte till Sala. Där parkerade vi på stan och mamma gick hem medans jag och Johannes gick på "stan" lite. Jag handlade johannes 1års present hoppas han blir glad iaf..Sen köpte johannes en skjorta som han skulle ha på sig på kvällen. Jag hade nämligen fått veta att vi skulle ut till västerås och äta och nått senare på kvällen..
Sen åkte vi hem och jag fick sminka klart mig tyyp innan Anna, min granne, kom med alla sina hundar och sin son stoffe. Av dom fick jag köksredskap och godis och vi satt och åt mer smörgåstårta. Sen när de gick böt jag om snabbt och sminkade klart mig..fortfarande visste jag inte vart vi skulle eller vad jag skulle ha på mig men jag satt iaf på mig en festklänning typ som jag hade fått av johannes mormor, strumpbyxor och pumps. Sen åkte vi in till västerås. När vi kom in på stan träffade vi mormor och morfar och vi skulle gå och äta på grekiska kolgrillsbaren.
Sen kom Erik, och mina kusiner och moster och kent.
Jag fick en stegmätare (som jag använt idag) av mormor och morfar och lite pengar, sen fick jag två muggar av mina kusiner.
När vi hade ätit klart hade vi itne så mycket att göra så vi åkte alla hem. Vi skjutsade hem erik och johannes och åkte sen hem till sala.
Klockan var typ 20.00 när vi kom hem så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra..så det blev att sitta lite framför datorn och tvn och prata med mamma och linda.

Tack för min dag..

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0