Dansat idag

Tisdag 17 mars

Idag är det st patrics day...

Och idag har jag dansat. Lika kul som vanligt men de tog på krafterna...skulle ha tagit det lugnt idag eftersom att jag fortfarande är sjuk men det är lättare sagt än gjort...aja..det slutar väl med att man ramlar ihop död nåndag..:P haha

Som ni såg i förra inlägget blev ju inte min helg precis som jag tänkt mig..och inte måndagen heller.
Ett stort tack till min bästa vän Madde som ställde upp för mig och också för johannes. Tusen tack för att du har modet och förståndet att fråga den enkla frågan "hur är det?" Inte många gör det. Märkte speciellt nu i helgen hur alla jag pratade med undvek att fråga just den frågan. Förstår inte heller varför det är svårt att bara fråga någon det...inte ens familjemedlemmar vågade och sånna känns det ju som att de ska vara lite extra uppmärksamma.

Men nu är iaf allt bra igen så ingen behöver ju börja bekymra sig nu..

Jag tänkte passa på att göra er lite nyfikna haha :D Jag säger bara en sak: Fas 1 är nu påbörjad.
Kan tyvärr inte säga så mycket mer för jag vill inte äventyra det hela. Kan berätta lite längre fram kanske.

Och jag har också en till liten hemlis men den kanske jag avslöjar i nästa vecka :)

Och nästa vecka ska Madde vara borta för hon har fått praktik uppe i trysil. :D Hon ska vara med och jobba som skidlärare :D Skitkul verkligen :D Grattis!



Och på fredag har vi kanske en till kund till vårat företag Queen of Extensions.

Någon annan som är sugen på hårförlängningar för ca. 1000kr (ord. pris hos frisör: 6000kr)
Kontakta oss :D [email protected]

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0