Sjung om studentens lyckliga daaar...(8)

Onsdag 10 juni

Goddag det här blir ett kort inlägg det här med. Ja veet att jag vart dålig på sista tiden här men jag har fullt upp inför studenten på fredag. Imorgon ska jag stå framför åk1-2 och hålla tal på deras skolavslutning:D ser fram emot det :D haha och så får jag ha på mig min fina studentklänning;) tjihoo...

Sen är det fullt upp med att klä flaket och sånt kul under dagen :)

Seeen är det dags! :D
Tycker det kommer bli såå kul att så många släktingar kommer! :D Riktigt kul att de visar det intresset för min student. Tack på förhand hörrni! Måste också berätta om min söta mamma som följde med mig till Sala Foto i måndags. Där hade de en massa bilder på studenterna från sala med massa grejjs runt halsen, ni vet som man alltid har. Hahah och hon såg skeptiskt på mig och frågade: Varför haar man så däär mycket saker runt halsen för?
Och ja förklarade för henne att alla saker man har runt halsen är på ett sätt ett bevis på hur populär man är...ju fler blommor och gosedjur man har runt halsen dästo mer vänner och bekanta har man.
Hahaha och nuu i veckan var hon och min moster ute och handlade mat till studenten och just den frågan hade kommit upp då med. Så mamma hade tagit med moster min och visat bilder på studenter och sagt att det är så att ju fler saker runt  halsen man har dästo mer populär är man..
;)

Såå nu har de köpt fler band;) hehehe dom är ju för söta..

Nuu ska jag ta och fortsätta pina mig igenom att epilera benen..:P haha mycket jobbigt tycker jag det gör ju ont:O Meeen ska man vara fin får man lida pin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0